.

.

سوپرایزم کن :*

فردا قراره بریم تیوپ سواری! با اینکه امتحان آسیب شناسی دارم و حسابی هم استاد سختگیریه استادش ولی خب هفته ی گذشته که رفتیم اونقدر چسبید که هیچ جوره نمیتونم بیخیال این هفته بشم! از کجا معلوم؟ شاید تا هفته ی بعد برفا آب شدن این دور و برا!!!

کمتر از 48 ساعت دیگه 25 سالم میشه! میدونستید؟ :دی

چرا باید بدونید؟ اهمیتی نداره که :))))

دیروز محمد میگفت کیک تولدتو فردا شب خودت درست میکنی یا بخرم برات؟!!!!

قیافه ی من -_-

گفتم نـــه نمیخواد بزرگ شدم دیگه!! ولی ته دلم داشتم سرش غر میزدم که آخه چرا میگی؟ سوپرایزم کن سوپرایزم کنننن! فردا که میریم برف بازی یه خوشگلِ مینیِ ساده اشو برام بگیــــر!!!!

تازه میدونمم چی برام کادو میخواد بگیره :/ ای خودا! من پیر میشم تا یاد بگیره سوپرایزم کنه تو مناسبتا!!! البته از حق نگذریم صفر کیلومتر هم نیستاااا خیلی وقتا سوپرایزم کرده ولی مناسبتای خاص رو همیشه لو میده یا با همکاری خودم از پسشون برمیاد :)

خلاصه که محمدجانم اگه اینجارو میخونی (که بعیده تا پسفردا بخونی!) سوپرایزم کن :* خودتو هم بزن به اون راه که مثلا خیلی وقته اینجارو نمیخونی :دی

۳ 🌱
Erfan & Mlychk